Welcome to ELIT blog!

Thank you for visiting and even more for subscribing. ELIT is the acronym of Emergent Life Integrated Technologies and I choose it to be the tag of this flow of topics. Please feel free to read and to contribute with comments and short notices sent through "Drop me a line" section in the lateral panel. Enjoy!

O pauză prelungită

 

Pyramid1

Bun găsit!

Toată lumea vibrează la implicațiile folosirii generatoarelor virtuale de text, imagine și cod. Așa cum am mai spus cu alte ocazii, transmutarea activității din real în virtual presupune translatarea educației și comportamentului uman de la o formă de experimentare la cealaltă.

Esența rămâne aceeași, deoarece și în real și în virtual suntem aceleași persoane, cu aceleași necesități de identitate, libertate de exprimare și protecție împotriva erorilor și actelor agresive, deopotrivă. Probabil că atunci când spațiul virtual va intra definitiv în conștiința și practica zilnică a coparticipanților la programul de supraviețuire și dezvoltare a speciei umane, o bună parte din cerințele pe care le numim etice, de siguranță personală și a ocupației vor intra definitiv în comportamentul tuturor.

Mă uit la ce am scris și văd că sunt foarte prețios, aproape academic în formularea unor adevăruri pe cât de simple, pe atât de dure. Trebuie să mă schimb!

Și astfel, la vremea când majoritatea oamenilor se apropie de bilanțul vieții, simt o nevoie dureroasă să o iau de la început. Îmi dau seama că nu am învățat destul, îmi dau seama că nu am trăit ce este încă util pentru așteptările mele cu privire la activitățile curente. Am sentimentul că aș putea foarte simplu să ies în decor, într-o masă amorfă aruncată în afara fluxului de viteza și meandrele parcursului.


Mă străduiesc, către cele din urmă ceasuri, să realizez ceea ce majoritatea generației Z a experimentat ca mijloc elementar de comunicare și interrelaționare. Mă străduiesc să pun ”pe roate” niște spații virtuale care să semene cu modul în care mi se pare natural să interacționez cu voi toți. Să mă fac cunoscut, să vă cunosc, să știm ce face și de ce este interesat fiecare pentru mai bune șanse de colaborare prin proiecte temporare.

Dar mă simt iarăși și iarăși la început. Încă mai învăț și experimentez teorii și practici pe care nu le-am asimilat ca prim interes în viața mea. Aș putea crede că încep să învăț să rămân în plutonul activ al societății, adoptând mijloacele și căile pe care toți ceilalți le consideră firești în activitatea curentă.

Mă uit la data mea de naștere și mă gândesc la toți înaintașii mei din familie și mediile în care am lucrat. Ei toți erau la ora bilanțului și manifestau o siguranță dată de experiența proprie. Mă uit în jurul meu la cei care se află în etapa de creștere și afirmare în cercetarea teoretică și rularea mediului de afaceri. Ei toți se concentrează pe ceea ce știu și pe ceea ce urmăresc pe calea pe care s-au angajat.



Aș vrea să continui în activitate. Pentru asta trebuie să învăț și să experimentez, deși mi-e puțin complicat. Iar asta ia timp.

Comentarii

Cayley Aerospace Incorporated

Cayley Aerospace Incorporated
Cayley Aerospace Incorporated

Flexsola International Development Company

Flexsola International Development Company
Flexsola International Development Company

IT Hero Technology

IT Hero Technology
IT Hero Technology

SilverPlank Logis

SilverPlank Logis
SilverPlank Logis

Aviation/Aerospace

Railroads

Ports & Harbors

Industrial Vehicles

Romania Military

Postări populare de pe acest blog

Grația lebedei negre

Expert în grupuri de lucru ale Parlamentului European

Profilul sponsorului