Welcome to ELIT blog!

Thank you for visiting and even more for subscribing. ELIT is the acronym of Emergent Life Integrated Technologies and I choose it to be the tag of this flow of topics. Please feel free to read and to contribute with comments and short notices sent through "Drop me a line" section in the lateral panel. Enjoy!

Parteneriate - noul titlu al acestui blogul

Fire

 Bine ați (re)venit pe acest blog!

După cum probabil știți deja, sunt într-un avânt să îmi recompun imaginea publică. Și noua compoziție cuprinde, așa cum găsiți mai sus, sub antet, mai multe pagini electronice.

Am imaginat și realizat într-o mare măsură o pagină, de site zic eu, prin care să fac cunoscute proiectele pe care mă concentrez acum. I-am zis Infrastructure as Service, adică infrastructura ca serviciu. Pare ciudat, deoarece toată lumea știe că infrastructura este acea parte a afacerii care se referă la pământ, noroaie, pietris, ciment, fier, cabluri...ceva pe care afacerea să poată dezvolta relațiile și să încaseze plățile aferente tranzacțiilor.

Am mai făcut o pagină de blog, pe care să vin cu detalii tehnice în legătură cu ofertele susținute. Însă mi s-a părut potrivit să îmi pun acolo numele și o parte din activitatea legată mai ales de partea tehnică a ofertei sau a aspectelor colaterale acesteia.

Am regăsit această pagină de blog, prima pe care am încercat să scriu ceva în ”satul mondial virtual”. Am pus filmulețe și muzică. În noua așezare, am decis ca aici să discut mai ales cu persoanele care devin interesate de detaliile de cooperare în cadrul unor proiecte care cuprind oferta și datele tehnice/ colaterale legate de acestea.

Mi-a plăcut să vă invit să ”Îmi scrieți câteva rânduri” în ideea că, în timp această pagină va deveni ”sufrageria” în care punem la cale modalități de lucru în comun.

M-a întrebat aseară un robot de când sunt în proiectarea/codarea de pagini electronice. I-am răspuns că de 0-5 ani, evident preponderent către zero...

Comentarii

Cayley Aerospace Incorporated

Cayley Aerospace Incorporated
Cayley Aerospace Incorporated

Flexsola International Development Company

Flexsola International Development Company
Flexsola International Development Company

IT Hero Technology

IT Hero Technology
IT Hero Technology

SilverPlank Logis

SilverPlank Logis
SilverPlank Logis

Aviation/Aerospace

Railroads

Ports & Harbors

Industrial Vehicles

Romania Military

Postări populare de pe acest blog

Grația lebedei negre

Expert în grupuri de lucru ale Parlamentului European

Profilul sponsorului